دو عضو هیات عامل بانک ملی ایران،امروز در بازدید سرزده از برخی شعب این بانک،حسن اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن را مورد نظارت و بررسی قرار دادند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید فرید موسوی عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب این بانک همزمان با اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن از شعب هفت تیر،امام حسین،مخابرات،آپادانا، سیمین،فارابی و نوبهار بازدید و ضمن گفت و گو با کارکنان بر اهمیت اجرای دقیق طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن، تاکید کردند.

موسوی در این بازدیدها با تاکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات خرد بدون ضامن ظرف 24 ساعت از تشکیل پرونده با احراز شرایط لازم تسهیلات خود را دریافت می کنند، گفت: مشمولان دریافت این تسهیلات با اعتبارسنجی های لازم، تسهیلات را دریافت می کنند.

وی افزود: این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان، بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و اعتبار سنجی مشتریان پرداخت می شود که شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت های خصوصی که حقوق خود را از بانک ملی ایران دریافت می کنند، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.

دیگر عضو هیات عامل بانک ملی ایران نیز در این بازدید ها گفت:در پی دستور رئیس جمهور و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، همه شعب بانک ملی ایران موظف هستند تا نسبت به اجرای صحیح این طرح اقدام کنند.

مونسان با تاکید بر لزوم تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان عنوان کرد: تلاش ما بر این است در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری ضمن افزایش مسئولیت پذیری همکاران در تعامل شایسته با مشتریان، خدمات شایسته‌ تری را به جامعه هدف ارایه کنیم.