مدیرعامل بانک ملت از تخصیص منابع ویژه در این بانک برای اجرای طرح تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به حقوق بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات بدون ضامن در چارچوب دستورات ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با استفاده از امکانات سامانه غیرحضوری فرابانک در بانک ملت پرداخت می شود.

دولت آبادی افزود: در راستای تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد به کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی که حقوق ایشان از طریق واریز به حساب در بانک ملت پرداخت می‌شود، مقرر شد اعطای تسهیلات مزبور در قالب کارت اعتباری از طریق بستر سامانه فرابانک ملت و براساس ارزیابی رتبه اعتباری (AتاC)، نامه تعهد کسر از حقوق از محل اشتغال و احراز توان بازپرداخت تسهیلات از سوی بانک صورت پذیرد.

به گفته مدیرعامل بانک ملت، مدیریت منابع یکی از اصول حرفه ای برای عملیات بانکی پایدار است و براین اساس منابعی را به صورت ویژه برای پرداخت این نوع تسهیلات اختصاص داده ایم.

دولت آبادی از برگزاری جلسات برخط توجیهی و آموزشی برای روسای شعب این بانک در همین زمینه خبر داد و افزود: دستورالعمل اجرایی تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به شعب ابلاغ شده و خوشبختانه در بانک ملت تسهیلات بدون ضامن و مبتنی بر اعتبارسنجی پیش از این و از طریق سامانه فرابانک برای حائزان رتبه اعتباری A پرداخت می شد و شبکه این بانک با این موضوع آشنایی کامل دارد.

مدیرعامل بانک ملت خاطر نشان کرد: سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانیbazresi.mefa.ir، سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملت به نشانیshekayat.bankmellat.ir و نیز شماره های مرکز ارتباط ملت تهران:1556، شهرستان:82488-021 آماده رسیدگی به شکایات یا پاسخ به سوالات احتمالی هم وطنان گرامی در این زمینه است.