معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مهلت ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال جاری تمدید شد.

به گزارش مرور نیوز، ثبت‌نام از مردان مجرد بالای ۲۳ سال و سایر متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir قرار بود امروز 20 بهمن ماه به پایان برسد، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در این خصوص اظهار کرد:‌ بر اساس تصمیم اتخاذ شده ثبت‌نام آقایان مجرد از امروز تا 29 اسفند تمدید شد.

وی افزود: چنانچه افرادی به هر دلیلی نتوانسته‌اند در سامانه ثبت‌نام کنند تا آخر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی همچنین از تمدید مهلت ثبت‌نام در سایر شهرها خبر داد و گفت: برای برخی شهرها ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از 20 دیماه آغاز شده بود که امروز به پایان رسید. متقاضیان این شهرها نیز می‌توانند تا پایان سال در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 3.2 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن،‌گفت: تاکنون حدود 350 هزار مجرد در سامانه ثمن ثبت‌نام کرده‌اند.