بانک سینا در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی که با هدف توسعه فرایندهای مدیریت منابع انسانی در سازمان ها برگزار شد، با یک پله صعود نسبت به سال گذشته، نشان برنز C2 را از آن خود کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، انجام اقدامات یکپارچه ای همچون تدوین شایستگی های تخصصی در سطح مشاغل صف و ستاد، پیاده سازی مدل ارزیابی 360 درجه ارزیابی عملکرد، پیاده سازی کانون های ارزیابی و توسعه، ارتقاء خدمات رفاهی و نظام جبران خدمات، به روزرسانی و تکمیل دستورالعمل های حوزه سرمایه های انسانی و همسویی عمودی و افقی اقدامات معاونت سرمایه های انسانی با استراتژی های کلان و بین واحدی بانک همچون اقدامات برجسته در برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی و اثربخشی اقدامات مربوطه از جمله نکاتی است که مورد توجه ارزیابان جایزه قرار گرفت.

کسب نشان توسط شرکت های متقاضی دریافت جایزه، مستلزم ارزیابی و عارضه یابی فرآیندهای چهارده گانه حوزه سرمایه های انسانی توسط تیم ارزیابی دانشگاه تهران با رویکرد بررسی چگونگی اجرای گام‌های این استاندارد در حوزه فرآیندی و بررسی نتایج و اثربخشی این اقدامات در سنجش نگرش شغلی کارکنان در طول یک سال می باشد.

جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل 34000 ویژه سازمان های رهسپار تعالی هر ساله توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با هدف توسعه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها برگزار می‌شود.

این جایزه در مراسم پایانی ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی کشور و پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی با حضور دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران، جمعی از اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیران و نمایندگان سازمان های حاضر در کنفرانس و 1200 نفر از شرکت کنندگان در کنفرانس(بصورت مجازی) به بانک سینا اهدا شد. شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تعداد 207 سازمان دولتی و شرکت خصوصی بر اساس این مدل ارزیابی شده اند که در نهایت 44 شرکت و سازمان دولتی به مرحله نهایی دریافت جایزه راه یافتند.