در آستانه میلاد حضرت علی(علیه‌السلام)، از اعضای معزز خانواده شهدا که در شرکت بیمه کوثر مشغول به کار هستند تجلیل شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، در طلیعه 13 رجب مصادف با میلاد مسعود مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین(علیه‌السلام)، در مراسمی که با حضور ابوالفضل آقادادی مدیرعامل، حجت‌الاسلام عبدالرضا خنجری رییس اداره عقیدتی سیاسی و برخی معاونان و مدیران شرکت برگزار شد از تعدادی از کارکنان شرکت بیمه کوثر که جزو خانواده شهدا هستند تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم، مدیرعامل شرکت با تبریک ولادت فرخنده ساقی کوثر و روز مرد به حاضران گفت: در فرهنگ بیمه کوثر که بر مبنای خیر کثیر بنا شده است، سعی شده همه همکاران از افراد متخصص ارزشی برگزیده شوند تا علاوه بر پیش‌برد کارهای شرکت به عالی‌ترین وجه، با خدمت‌رسانی درست و بهنگام به ذی‌نفعان در اقصی نقاط کشور بهترین‌ تجربه‌ها را برایشان محقق کنند.

وی حضور همکارانی که از خانواده شهدا هستند را برای شرکت مایه خیر و برکت دانست و خاطرنشان کرد: حقی که شما به گردن کشور و مردم دارید بسیار بزرگ است و از طرفی انتظاری که جامعه از شما به عنوان افراد شاخص و برجسته دارد بیش از دیگران است. از این رو، در شرکت نیز وظیفه شما در بهترین و الگو بودن سنگین‌تر است.

در ادامه این نشست صمیمی، حجت‌الاسلام خنجری خانواده شهدا را همچون چراغ فروزانی دانست که در هر جمعی باشند راه و مرام شهدا را یاداوری می‌کنند و تصریح کرد: تدبیر مدیرعامل این بود که ما حضورا خدمت تک‌تک شما عزیزان و خانواده‌هایتان برسیم اما متاسفانه با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا این توفیق از ما سلب شد و امروز از شما دعوت کردیم که به نیابت از سایر بزرگواران و خانواده‌های ارجمندشان مجلس ما را نورانی کنید.

وی با تبریک به مناسبت میلاد جوان‌ترین امام شیعه، حضرت جواد(علیه‌السلام) و روایت حدیثی از ایشان گفت: «توفیق الهی»، «پندپذیری» و «اندرزگویی از درون» سه چیزی است که انسان نیاز دارد تا بتواند در راه درست خدا و امامانش حرکت کند. شهدا به عنوان پیشگامان حرکت در مسیر الهی همواره ارتباط خود را به بهترین شکل با حضرت احدیت حفظ می‌کردند که برجسته‌ترین نماد این ارتباط عاشقانه نماز است.

رییس عقیدتی‌سیاسی شرکت توجه به نماز اول وقت و ارجحیت آن را به تمام کارها و جلسات یک اصل مهم در بیمه کوثر خواند و افزود: خوشبختانه با وجود الگوهای عملی همچون شخص مدیرعامل و دیگر معاونان و مدیران شرکت بیمه کوثر در این زمینه، این فرهنگ روزبه‌روز در شرکت مستحکم‌تر می‌شود. من از شما خانواده‌های معظم شهدا نیز می‌خواهم در زمینه ترویج این موضوع از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

گفتنی است، در پایان با اعطای هدیه و لوح تقدیر از کارکنان حاضر در این مراسم تقدیر شد.