ازدحام و شلوغی در بانک ها موجب دغدغه خاطر مردم در این روزهای قرمز کرونایی و شیوع گسترده اومیکرون شده است که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های لازم می توانند بستری جدی برای شیوع این بیماری باشند.

به گزارش مرور نیوز، کرونا امیکرون به دلیل تعداد جهش‌های زیاد آن به عنوان یک سویه نگران کننده تعیین شد و با توجه به اینکه پنجره زمانی میان عفونت فرد و سرایت‌ دهندگی کوتاه‌تر است، ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها نسبت به قبل با اهمیت تر شده است.

شعب بانک‌ها یکی از مراکز تجمع مردم است و ازدحام و شلوغی در آن ها موجب دغدغه خاطر مردم در این روزهای قرمز کرونایی و شیوع گسترده اومیکرون شده است که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های لازم می توانند بستری جدی برای شیوع این بیماری باشند.

بانک ها با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان به فکر این افتادند تا نیاز مشتریان به مراجعه حضوری کمتر شود در این بین ارایه خدمات دیجیتال از سوی بانک ایران زمین شدت بیشتر گرفت و همانطور که این بانک از همان آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا و بر اساس شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری اقدام‌های لازم برای تسهیل استفاده هموطنان از خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز را صورت داد، در نیمه دوم سال 1400 نیز ارایه خدمات دیجیتال خود را گسترش داد و در واقع شعار بانکداری الکترونیک، در رابطه با این بانک کاملا عملیاتی شده است.

عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانک در این زمینه می گوید: شعبه دیجیتالی بانک ایران زمین در قالب یک سوپر مارکت مالی، خدمات دیجیتال به مشتریان خود ارائه می‌ کند و امید است تا با ارائه خدمات متفاوت و متنوع، تفاوت آن با بانکداری سنتی به خوبی احساس شود.

مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با بهره‌مندی از اینترنت‌ بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند.

دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی‌نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.