مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان چهارشنبه ۱۱ اسفند در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای اصفهان به دستاوردهای اخیر این باشگاه پرداخت و گفت : از ابتدای سال جاری ۱۰ مقام قهرمانی و نایب قهرمانی توسط این باشگاه کسب شده است که در بین باشگاه های کشور کم نظیر است.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان چهارشنبه ۱۱ اسفند در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای اصفهان به دستاوردهای اخیر این باشگاه پرداخت و گفت : از ابتدای سال جاری ۱۰ مقام قهرمانی و نایب قهرمانی توسط این باشگاه کسب شده است که در بین باشگاه های کشور کم نظیر است. 

وی افزود: هم اکنون ۲۸ تیم از باشگاه ذوب آهن در رده های سنی مختلف آقایان و خانم ها در مسابقات مختلف کشوری و استانی حضور دارند و حدود۷۵۰ ورزشکار و ۲۰۰ مربی نیز در این باشگاه فعالیت می کنند.

احسانی با اشاره به اینکه ذوب آهن به دلیل زیرساخت های خوبی که دارد کارنامه موفقی در استعدادیابی و بازیکن سازی دارد ، افزود : باشگاه بر اساس منابع و ظرفیت های موجود برنامه ریزی می کند و ممکن است یک رشته به دلیل محدودیت ها حذف شود اما با رفع محدودیت ها دوباره فعال می شوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود : این باشگاه به تمام تعهدات خود عمل می کند اگر چه گاهی تاخیرپیش می آید اما تعهدات به طور کامل پرداخت می شود که در بین باشگاه های کشور به لحاظ عمل به تعهدات همواره جایگاه بسیار خوبی را دارد.

وی افزود : تیم فوتبال ذوب آهن در بسیاری دوره های لیگ برتر مدعی بوده و این انتظار را هواداران دارند که بازهم مدعی باشد . یکی از مشکلات چند سال اخیر ، کم رنگ شدن بازیکن سازی در رشته فوتبال بود و همچنین تغییرات زیاد در بخش کادر فنی تیم باعث شد نتایج مورد نظر حاصل نشود .

احسانی گفت : امسال با حضور آقای تارتار به عنوان سرمربی ، شرایط بهتری را برای تیم فوتبال انتظار داریم و توجه ایشان به جوانان و گرایش به بازیکن سازی باعث شده که به کسب نتایج بهتر امیدوار باشیم . در این راستا بیش از ۱۱ بازیکن تیم امید ذوب آهن در کنار تیم بزرگسالان حضور دارند که نشان از پرورش استعدادهای پایه برای تیم بزرگسالان دارد.

وی افزود : ایران در عرصه بین المللی تنها در دوپرونده پیروزشده است که هر دو مربوط به ذوب آهن اصفهان است و این نشانگر سازماندهی خوب این باشگاه می باشد .

سید مجتبی میردامادی سرمربی تیم های پایه ذوب آهن دررشته هندبال نیز در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت : تلاش ذوب آهن در راستای پرورش استعدادهاست و این را رسالت خود می داند که در این امر در چند سال اخیر موفق بوده است .

رسول معتمدی از قهرمانان جهانی رشته وزنه برداری و عضو باشگاه ذوب آهن نیز دیگر میهمان تلفنی این برنامه بود . وی قهرمانی تیم وزنه برداری ذوب آهن در مسابقات باشگاهی کشور را تبریک گفت و افزود : از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به دلیل حمایت هایش قدردانی می کنم و با توجه به المپیکی بودن این رشته ، امید است حمایت های باشگاه تداوم داشته باشد.

شایان ذکر است، باشگاه ذوب آهن اصفهان از ابتدای امسال افتخارات متعددی کسب کرده است . از جمله در رشته والیبال نشسته در رده بانوان و آقایان صاحب رتبه نایب قهرمانی ، در رشته وزنه‌برداری بزرگسالان عنوان قهرمانی لیگ برتر ، در رشته دوومیدانی سه رتبه نایب قهرمانی لیگ برتر و در والیبال بانوان مقام سوم لیگ برتر کشور را کسب کرده است . ضمن اینکه تیم‌های زیر ۱۳ و ۱۵ سال فوتبال ذوب آهن به مقام قهرمانی استان دست یافتند و مسابقات سایر تیم‌ها در حال برگزاری است و اکثرا در بالای جدول مسابقات خود هستند.