بانک ایران زمین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور فعال دارد و با گسترش فرهنگ بانکداری دیجیتال در بین مخاطبین خود در حال حرکت به این سمت است.

به گزارش مرور نیوز، یکی از ضروریات بانکداری دیجیتال ارائه خدمات به مشتریان بر پایه شبکه های اجتماعی است، از این رو بانک ایران زمین در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و همچنین تقویت ارتباط با مخاطبان خود و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین بانکداری دیجیتال، شبکه‌ های اجتماعی و تجربه مشتری برنامه هایی را از جنس ارتباط نزدیک، شفاف، سریع و تعاملی اجرا کرده و حضور خود را در شبکه های اجتماعی گسترش داده تا بتواند سرویس و خدمات بهتری را ارائه بدهد.

با توجه به اینکه آینده بانکداری حرکت به سمت شبکه‌های اجتماعی است و مشتریان بانکی نیز تمایل بیشتری به دنبال کردن برندهای بانکی، در رسانه های اجتماعی دارند؛ بر همین اساس بانک ایران زمین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز حضور فعال دارد و با گسترش فرهنگ بانکداری دیجیتال در بین مخاطبین خود در حال حرکت به این سمت است. در واقع شبکه‌ های اجتماعی، راحت ترین راه ارتباطی با مخاطبین است و مخاطب آینده بانکداری، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین باید هم بانک و هم مخاطبان، آماده ارائه خدمات در این فضا باشند.

در گزارش شبکه‌ های اجتماعی بانک‌ های ایران که در آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شد اینستاگرام محبوب‌ ترین شبکه اجتماعی میان بانک‌ های ایرانی شناخته شد که در حال حاضر ۲۰ بانک در این پلتفرم، حساب کاربری دارند که بانک ایران زمین از نظر پرلایک‌ترین کمپین‌های اینستاگرامی در رتبه سوم این بررسی قرار دارد.

این بانک در کانال تلگرامی نیز با انتشار ۳۸۵ مطلب در شش‌ماهه اول سال، رتبه اول فعالیت را بین بانک‌های ایرانی دارد.

همچنین بانک ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیکیشن خود را با نام «همیار بانک ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد.

براساس اعلام معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و کاملتر امکانات و خدمات بانک طراحی و تولید شده است.