جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال تا ساعاتی دیگر برای کنترل بار ترافیکی و تسهیل سفرهای مردم یک طرفه خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور از ساعت ۱۲ امروز محور چالوس کرج در مسیر شمال به جنوب محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه، به دلیل تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است.

تا ساعاتی دیگر جاده چالوس در مسیر جنوب  به شمال یک طرفه خواهد شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت البته ممکن است با کاهش بار ترافیکی یا افزایش آن، اعمال این محدودیت ترافیکی  زودتر برداشته شود و یا به تعویق بیافتد.

همچنین بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده از سوی  مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد وسایل نقلیه در محور چالوس در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی  ممنوع بوده و ترافیک سنگینی در مسیر جنوب به شمال حد فاصل دو راهی شهرستانک تا سه راهی دیزین  و محدوده‌های پل زنگوله و هزار چم وجود دارد.

از سوی دیگر در محور هراز  مسیر  جنوب به شمال، ( محدوده‌های آب اسک و بایجان)، آزاد راه قزوین -رشت (محدوده رودبار)، محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت)، آزاد راه کرج - قزوین (حد فاصل مهرویلا تا بهشت سکینه) و آزادراه قزوین - کرج ( محدوده پل فردیس)، ترافیک سنگینی گزارش شده و بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل مشاهده می‌شود.