مدیر عامل بانک توسعه تعاون مدل های نوین تامین مالی را از سوی شرکت واسپاری توسعه تعاون قابل ارائه دانست.

به گزارش مرور نیوز، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون اظهار داشت: صنعت لیزینگ از جمله راهکارهای تامین مالی در سطح کشور است که در کنار شبکه بانکی و تحت نظارت بانک مرکزی مشغول به فعالیت است و طی دو دهه اخیر سهمی از تامین مالی را بر عهده داشته است.

وی افزود: شرکت واسپاری توسعه تعاون نیز به منظور تامین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش بخش تعاون وارد فعالیت شده و با داشتن چشم‌انداز، اهداف و ارزش‌های مشخص شده، در بازار تعاونی‌ها به ایفای نقش می‌پردازد.

مهدیان گفت: گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت نشان دهنده صورت های مالی شفاف و واجد استانداردهای حسابداری شرکت در دوره زمانی یکساله منتهی به پایان آذر ماه سال جاری است و با برنامه های راهبردی تدوین، شرکت در فرآیندها و عملیات نیز به سمت و سوی توسعه فعالیت گام برمی‌دارد.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: شرکت در تحلیل وضعیت خود و ترسیم چشم انداز پیش رو نیاز است مقایسه ای عمودی و افقی داشته باشد، به گونه ای که شرایط خود را با سایر رقبای بازار و نیز وضعیت خود را با دوره های زمانی پیشین مقایسه نموده و روندی رو به رشد اتخاذ نماید.

وی افزود: شرکت با ارتقای سطح سایت اطلاع رسانی و بکارگیری روش های نوین تبلیغات می تواند در شناسایی خدمات برای جامعه هدف و عموم متقاضیان مثمر ثمر واقع گردد.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: حجم فعالیت شرکت در دوره زمانی مورد بررسی 31 درصد افزایش داشته است و شرکت واسپاری مطابق تکالیف مجمع با اجرای برنامه های کارآمد باید به اهداف مشخص دست پیدا نماید.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بازار تولید و مصرف قابل توجهی در بخش تعاون برای فعالیت های لیزینگ وجود دارد و در بخش مصرف؛ بازار خودرو، لوازم خانگی و در بخش تولید؛ لیزینگ ماشین آلات و دستگاه ها قابل انجام است.

حسن شریفی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی گفت: مجامع سالیانه شرکت های تابعه بانک به صورت منظم و مطابق برنامه برگزار گردید و شرکت ها موظف هستند در تطابق با اهداف بانک و در مسیر توسعه بخش تعاون فعالیت نمایند.

در این جلسه محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی، رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه گذاری نیز اظهاراتی در خصوص وضعیت شرکت ارائه دادند و مهرزاد عطا مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون و صلاح الدین اسعدی رئیس و محمد رضا قربانی، علیرضا موتمنی و سید شهاب الدین پور عباسی اعضای هیات مدیره شرکت نیز مطالبی در خصوص عملکرد گذشته و برنامه های پیش رو مطرح نمودند.