مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن «همراه من»، عیدی اول نوروز 1401 را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در سالروز میلاد امام زمان(عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز 1401، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است.

در طرح «عیدی همراه اول»، بسته های 10 تا 100 هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان همراه اولی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچگونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، با روشن کردن سیمکارت خود مشمول «عیدی همراه اول» خواهند شد.

از طرفی با توجه به اینکه «عیدی دادن» در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی همراه اول» در نظر گرفته شده است که می توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت این بسته های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی همراه اول» که از 27 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401 است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.