شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن (وکبهمن) به دلیل عملکرد مثبت 9 ماهه منتهی به 30 آذر 1400 عنوان ناشر برتر در میان شرکت های بورسی ایران را از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران کسب کرد.

​به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با اهدای تندیس و لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن به عنوان ناشر برتر سال به دلیل مدیریت هوشمندانه و عملکرد برجسته در رشد سودآوری شرکت، رعایت الزامات اطلاع رسانی و پرداخت سود از طریق سجام تشکر و قدردانی کرد.

مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از عباس شفیع پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن به دلیل عملکرد مناسب شرکت در ارائه گزارش شفاف بازرس قانونی، عملکرد مثبت 9 ماهه، تکریم سهامداران با پرداخت سود مصوب مجمع از طریق سامانه سجام، بهبود مستمر عملکرد، افزایش سودآوری و افشای به موقع اطلاعات آن مجموعه تشکر و قدردانی کرده است.

در بخشی از تقدیرنامه آمده است: عملکرد مثبت و بهبود مستمر عملکرد 9 ماهه شرکت که منجر به افزایش سودآوری شده است، نقش ارزنده ای در رشد و اعتلای شفافیت در بازار سرمایه دارد.

شفیع پور در مجمع روز شنبه 20 فروردین 1401 شرکت از مدیران و کارکنان شرکت به دلیل زحمات و تلاش های مجدانه ایشان در پیشبرد اهداف شرکت، قدردانی کرد.