فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته اعلام شد که در این هفته ۳ گوشی جدید وارد جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند شدند.

به گزارش مرور نیوز، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته جایگاه صدرنشین هفته قبل تغییر نکرده است و گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۵۳ ۵G همچنان در رتبه اول دیده می‌شود.

اتفاقی که هفته قبل نیز رخ داده بود باز هم تکرار شد و رتبه گوشی‌های دوم و سوم با هم تغییر کرد. این هفته در رتبه دوم Samsung Galaxy S۲۲ Ultra ۵G جا خوش کرده و گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ به رتبه سوم بسنده کرده است.

رتبه چهارم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته به Samsung Galaxy A۷۳ ۵G تعلق یافته و یک پله صعود در جدول را برای این گوشی نشان می‌دهد.

گوشی vivo X Note نیز تازه به جمع پرطرفدارترین گوشی‌ها راه یافته و در بدو ورود در رده پنجم دیده می‌شود. گوشی Xiaomi Poco F۴ GT رده ششمی نیز همین وضعیت را دارد و باید دید وضعیت این گوشی‌ها در هفته آینده چگونه خواهد بود.

در نیمه پایینی فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی Xiaomi ۱۲ Pro در رده هفتم دیده می‌شود که جای iPhone ۱۳ Pro Max را گرفته و این گوشی را به رتبه هشتم فرستاده است.

گوشی Samsung Galaxy A۵۲s ۵G نیز نهمین خانه در جدول را پر کرده و بالاتر از Galaxy A۱۳ تازه وارد و رده دهمی دیده می‌شود.