هیات مدیره و مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این میراث گرانقدر امام خمینی (ره)ا را گرامی داشته و از خانواده بزرگ ذوب‌آهن برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کردند.

به گزارش مرور نیوز، هیات مدیره و مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس،  این میراث گرانقدر امام خمینی (ره)ا را گرامی داشته و از خانواده بزرگ ذوب‌آهن برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان است،

آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای مهم  برای موحدین و مؤمنان در همه اعصار است.

پیام این روز بزرگ، آزادی قدس از دست صهیونیست‌ها و میثاق با آرمان‌های  بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) خواهد بود که هر ساله با اعلام انزجار از سیاست‌های رژیم متخاصم اسرائیل، در جهان اسلام متبلور میشود.

خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، همچون همیشه همگام با ملت شریف ایران و تمام مسلمانان آزادی‌خواه جهان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه خواهند داشت تا نشان دهند این مسیر نورانی را که نیکان این سرزمین آغاز کرده‌اند ادامه خواهند داد و با بیعتی مجدد با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و شهیدان راه حق و عدالت و آزادی تا برافراشتن پرچم مقدس اسلام بر بلندای مسجد الاقصی از پای نخواهند نشست.

اعضای هیات مدیره و مدیریت عالی شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مهمانی خدا، فرارسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام، نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته، سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند منان خواستار و امیدواریم تا در سایه اقتدار و شکوه وحدت مسلمانان جهان هر چه زودتر آزادی بیت المقدس عزیز محقق شود.

انشاء‌الله

هیات مدیره

و سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان