به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری، جلسه تعاملی مدیریت عالی شرکت و فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای فرماندهی حوزه بسیج شهید تندگویان در محل این حوزه برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، در این جلسه رخصتی مدیرعامل شرکت ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان شرکت گفت: همه ما نسبت  به فعالیت ها ودستاوردهای تاثیر گذار بسیج ذوب آهن اصفهان احساس غرور و افتخار می کنیم.

وی خدمات ارزشمند ذوب آهن در دوران دفاع مقدس را یاد آور شد و گفت: داشتن روحیه  وحاکمیت تفکر بسیجی و جهادی نتیجه برکات دفاع مقدس است که همچون ستونی محکم در مقابل دشمن ایستاده است.

وی افزود: خوشبختانه معنویت در بسیج موج می زند و توجه  به معنویت موفقیت را به همراه دارد.

وی طهارت مغز و روان را ضروری دانست و گفت: باید خوب فکر کنیم تا عمل خوب داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش روحیه بسیجی و با غیرت همکاران ذوب آهنی را ستودنی ذکر کرد و گفت: همکاران سخت کوش مان در شرکت علیرغم وجود برخی از مشکلات، به اعتبار غیرت و تعصبی که دارند، چرخ عظیم این صنعت را به حرکت در می آورند و این موضوع ناشی از روحیه بسیجی آنهاست. مهندس رخصتی با اشاره به عضویت بیش از ۸ هزار نفر از کارکنان در بسیج و نقش آنها در پیشبرد اهداف شرکت تصریح نمود: ما به بسیج نیاز داریم و باید در راستای تعالی شرکت از توانمدیهای بسیج بهره گیریم. وی افزود: دقت و بصیرت بسیجیان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

در این جلسه که مدیر روابط عمومی نیز حضور داشت، سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز ضمن ارائه بخشی از فعالیت های و دستاورد های بسیج شرکت در طی یک سال گذشته، خواستار تحکیم و تثبیت چارت ساختار نیروی انسانی در بسیج و توجه بیشتر به امورات جهادی بسیج شرکت شد.وی گفت بسیج همانند گذشته، با همه وجود در جهت رشد و تعالی این مجموعه بزرگ صنعتی تلاش می کند. در  پایان این جلسه چند تن از فرماندهان بسیج طرح ها و پیشنهادهای علمی و فنی خود را مطرح نمودند. همچنین سرپرست مدیریت عامل شرکت نسبت به تشکیل اتاق فکر بسیج و برگزاری جلسات ماهیانه جهت بهره گیری بیشتر از توانمدیهای علمی و فنی و.... بسیجیان، پیشنهاد و تاکید نمود.