طی حکمی از سوی امیرحسین نادری سرپرست هلدینگ صدرتامین، ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز، طی حکمی از سوی امیرحسین نادری سرپرست هلدینگ صدرتامین، ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد

در این حکم آمده است:

 نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به عنوان مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضاء محترم هیئت مدیره، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت، نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف شرکت اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله اعظم (ارواحنا له الفدا) با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد  <<عهدنامه مدیران دولت مردمی>>  و تحقق  <<عدالت و پیشرفت>>  و رفع  <<فقر و تبعیض>>  و به‌کارگیری تمام استعداد و توان خود در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها با رعایت اصل صرفه‌جویی، ارتقاء بهره‌وری و افزایش کارایی و اثربخشی، بازدهی حداکثری منابع و سرمایه‌های شرکت، به لحاظ حفظ منافع و اصل امانت‌داری، مصالح کلیه سهامداران خصوصاً کارگران و بیمه‌شدگان عزیز در جهت نیل به پیشرفت روزافزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید .

شایان ذکر است رخصتی از نهم بهمن‌ماه سال گذشته به عنوان سرپرست شرکت ذوب‌آهن اصفهان موفق شده با هماهنگی تلاش‌گران و برنامه‌ریزی‌های جامع و دانش‌محور ۶ رکورد تولیدی روزانه، ماه و سالانه را به ثبت برساند و بخش بزرگی از مشکلات مواد اولیه و انرژی این مجتمع عظیم صنعتی را نیز برطرف نماید

رخصتی عضو و رئیس هیات مدیره شرکت نسوز ایران از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ شستا از سال ۹۶ تا کنون و سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان از ۹ بهمن ماه سال گذشته تا کنون می باشد .   

وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی مهندسی برق است از سال ۷۳ در ذوب آهن اصفهان در سمت های مختلف خدمت نموده و به عنوان کارشناس رسمی دادگستری نیز فعالیت دارد  .

رخصتی در سوابق کاری خود ، سمت هایی همچون معاون خرید ( ۹۶ - ۹۷ ) ، مدیرعامل شرکت تارابگین ( ۹۴ - ۹۶ )، مدیر ارشد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ( ۹۲ - ۹۴ )، مدیر ارشد اجرایی ( ۸۹ - ۹۲ ) ، مدیر پروژه کک سازی ( ۸۵ - ۸۹ ) ، مدیر پروژه نیروگاههای توازن ذوب آهن اصفهان ( ۸۴ - ۸۵ ) و... را تجربه نموده است.