در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر دلار آمریکا با ۸۲ تومان کاهش به ۳۸۵۵ تومان رسید و این در حالی است که سکه طرح قدیم هم ۲۵ هزار تومان ارزان شد.

به گزارش مرور نیوز، در جریان معاملات بازار آزاد امروز (یکشنبه) تهران قیمت هر دلار آمریکا با ۸۲ تومان کاهش به ۳۸۵۵تومان رسید و این نرخ در شرایطی است که ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی قیمت منطقی این ارز را ۳۶۰۰تومان می داند.

همچنین یورو با ۵۳ تومان کاهش به نرخ ۴۱۷۵تومان، پوند با ۵۲ تومان کاهش به نرخ ۴۸۳۶تومان، درهم امارات با ۲۲ تومان کاهش به ۱۰۸۸تومان و لیر ترکیه با ۹ تومان کاهش به نرخ ۱۱۶۰تومان معامله شد.

همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۵هزار تومان کاهش، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، تمام بهار آزادی جدید یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۱۱۴هزار تومان، نیم سکه با چهار هزار تومان کاهش به نرخ ۶۰۵ هزار تومان و ربع سکه با هزار تومان کاهش قیمت به ۳۱۸ هزار تومان معامله شد.

در این میان هر قطعه سکه یک گرمی با دو هزار تومان افت قیمت ۲۱۰ هزار تومان، هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و ۱۵۱دلار و ۹۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸عیار ۱۱۹هزار تومان نرخ گذاری شد.