​​مهلت ثبت‌نام در آگهی دعوت به همکاری تعداد محدودی نیروی مرد بومی تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات در بانک صادرات ایران تا پایان خردادماه تمدید شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تامین تعداد محدودی نیروی انسانی متخصص بومی استان تهران از میان فارغ‌التحصیلان و دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات (IT) از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبائی، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، فردوسی مشهد، تبریز، گیلان و شهید چمران اهواز دعوت به همکاری می‌کند.

علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صادرات ایران به نشانی: WWW.BSI.IR، دارابودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی، بومی بودن استان تهران، برای افراد داوطلبان الزامی است.

همچنین حداقل معدل برای متقاضیان ١٦ اعلام شده و حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی ٢٧ سال (متولدین ٠٧/٠٣/١٣٧٤ به بعد) و برای کارشناسی ارشد ٢٩ سال تمام (متولدین ٠٧/٠٣/١٣٧٢ به بعد) اعلام شده است.

مهارت‌های DBA  (متخصص پایگاه داده و توسعه دهنده بانک اطلاعاتی)، تسلط بر WEB API، WEB SRVICE، SSIS، TSQL  و آشنا به performance optimization و مفاهیم مدیریت بانک‌های اطلاعات در SQL SERVER و همچنین WEB MASTER (برنامه نویس و متخصص امنیت نرم‌افزار)، مسلط به مفاهیم امنیت نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی تحت وب  و توانایی کار با WEB API،  WEB SRVICEو RESFULL از جمله تحصص‌ها و مهارت‌های لازم  عنوان شده است.

داوطلبان تا پایان خردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت رسمی بانک به نشانی: www.bsi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کرده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل مراحل ثبت‌نام اطمینان حاصل کنند.