محمود شایان در سفر خود به استان مازندران با مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن _ هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار با بیان اینکه مردم ۱۸ هزار میلیارد تومان ذیل طرح نهضت ملی مسکن به بانک مسکن واریز کرده اند، گفت: بانک نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه ازمنابع متقاضیان و منابع بانک به پیمانکاران پرداخت نموده ؛ این موضوع نشان می دهد می توان با مشارکت مردم کارهای بزرگی انجام داد و هر جا که مردم مشاهده کنند که مسوولان به طور خالصانه خدمت رسانی می کنند، همراهی و همیاری بسیاری از خود نشان می دهند.

وی تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم در طرح نهضت ملی مسکن یک سرمایه بزرگ برای مسوولان محسوب می شود.

دکتر شایان با بیان اینکه باید ریل گذاری صحیح در حوزه تخصیص منابع بانکی صورت گیرد، تصریح کرد: تزریق منابع به بخش مسکن باعث رونق گرفتن بسیاری از صنایع تولیدی در کشور شده و متعاقب آن نرخ اشتغال افزایش و به تقاضای مسکن نیز پاسخ مناسبی می دهد.

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل بانک مسکن برای حضور در استان مازندران و ایجاد ظرفیت های خدمت‌رسانی به مردم این استان گفت: شهرستان بابل ظرفیت های مهمی در حوزه پزشکی و دانشگاهی دارد و بویژه در حوزه پزشکی به عنوان قطب منطقه به شمار می رود که از شهرهای دیگر مردم برای درمان به بابل می آیند.

وی افزود: در حوزه راه و مسکن مشکلاتی داریم که نیازمند سرمایه گذاری جدی است و زیرساخت های مناسبی برای شهرستان بابل باید ایجاد کنیم که جوابگوی حجم جمعیت گردشگر انبوهی که به استان رفت و آمد می کنند، باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در انتها مردم را پشتوانه نظام جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد از هر اقدامی برای خدمت رسانی به مردم نباید پرهیز کرد.