بانک ملی ایران به ‌منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان از محل منابع قرض‌الحسنه خود بیش ازسه هزار و 489 فقره وام قرض الحسنه در سه ماه ابتدای امسال به متقاضیان پرداخت کرده است.

 

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه امسال وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش 723 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

در سال گذشته نیز بانک ملی ایران تعداد 22 هزار و 406 فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش حدود دو هزار میلیارد ریال به مشتریان اعطا کرده است.

این بانک نیز در مدت مذکور مبلغ 168میلیارد ریال وام قرض الحسنه در جهت مسکن محرومان با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات به بیماران معسر با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در مدت مذکور است که 75 میلیارد ریال تسهیلات نیز در این بخش تخصیص داده شده است.

لازم به ذکر است، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری بانک ملی ایران عموما برای تامین هزینه درمان و بیماری، کمک هزینه تحصیلی و... با کمترین کارمزد به متقاضیان پرداخت می شود.