کویت با استقبال از گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع ارتباطات و اینترنت برآمادگی خود برای تعامل مشترک و سرمایه گذاری در صنعت ارتباطات کشورمان تاکید کرد.

به گزارش مرورنیوز به نقل از رسانه ها، کویت با اعزام هیأتی از کمپانی 'کوالیتی نت' از بزرگترین شرکت های ارتباطی این کشور در حوزه جنوبی خلیج فارس، در نمایشگاه 
بین المللی ارتباطات «ایران کانکت» 2016 شرکت کرده و بر اهمیت فراهم شدن توسعه مراودات مشترک با طرف ایرانی تاکید کرد.
صباح شریفی عضو هیأت اعزامی کویت به نمایشگاه ارتباطات تهران در این زمینه با اشاره به رایزنی های مثبت و موفق به عمل آمده با طرف ایرانی گفت: کمپانی های بزرگ اینترنت و ارتباطات از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه حضور یافته و ایران را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری می دانند.
به نوشته نشریه القبس شریفی تاکید کرد: بازار صنعت ارتباطات در ایران از نشاط و پویایی فراوانی برخوردار است و سرمایه گذاران تمایل فراوانی برای همکاری با تهران از خود نشان می دهند و کویت برای تعامل با تهران و سرمایه گذاری در بخش فن آوری اطلاعات و ارتباطات جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد.
شریفی خاطر نشان کرد: حضور در نمایشگاه بین المللی 'ایران کانکت 2016' فرصتی برای کسب تجربه و آشنایی با جدیدترین فناوری های علوم ارتباطات روز دنیا بوده است که با توجه به حضور گسترده کمپانی ها از 33 کشور جهان این امر محقق شد.