عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون رویکرد جدید بانک را توجه به زیرساخت‌های توسعه و اشتغال کشور دانست.

به گزارش مرور نیوز، محمدجعفرایرانی عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در پی سفر استانی رئیس محترم جمهور و هیات دولت به استان همدان، به این استان سفر نمود و در روز نخست ایشان از شعب مرکزی همدان، شهید مدنی همدان، بهار و لالجین بازدید داشته و عملکرد این شعب را مورد بررسی قرار داد.

ایرانی گفت: باید تلاش کنیم تا بخش تعاون اقتصاد کشور در شرایط کنونی اقتصاد، ایفای نقش فعال‌تری نماید. در این سفر که با همراهی مدیران استانی صورت گرفت شیراوند مدیر شعب استان همدان ضمن تشکر از عضو هیئت مدیره به جهت حضور موثر در استان، نقطه نظرات بیان شده توسط ایشان را روشن‌کننده مسیر حرکت به سمت تحقق اهداف و برنامه عملیاتی شعب دانست.

در ادامه این سفر ایرانی، از پروژه‌هایی که با مشارکت بانک در حال تکمیل و اجرا می‌باشند بازدید نمود. طی این برنامه، از کارخانه قند هگمتان که با ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در حال ادامه فعالیت می‌باشد بازدید به عمل آمد.

شایان ذکر است این شرکت یکی از مشتریان ویژه استان بوده که توانسته است تعامل بسیار مطلوبی را با بانک برقرار نماید و از خدمات مختلف اعتباری و مالی بانک استفاده نماید.

ایرانی ضمن قدردانی از مدیران شرکت یاد شده به جهت تعاملات مطلوب با استان ظرفیت‌های همکاری پیش رو را بسیار گسترده عنوان نمود و در خصوص ارایه خدمات بانکی به این شرکت اعلام آمادگی نمود.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: فعالیت دربخش تولید نوعی مجاهدت و ایثار است که باید مورد توجه و تامل بیش از پیش قرار گیرد.

در ادامه بازدید از پروژهای استان، ایرانی به همراه هیات همراه از پروژه سفره‌خانه سنتی ایران زمین واقع در شهر لالجین که با دریافت ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات از بانک توسعه تعاون به بهره‌برداری رسیده است بازدید نمود و توسعه گردشگری را پدیده‌ای تاثیرگذار در امر جذب توریست در منطقه عنوان نمود.

در ادامه، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با حضور در مدیریت شعب استان همدان در جلسه کمیته راهبردی استان که با حضور کارشناسان مدیریت شعب و رؤسای شعب استان برگزار گردید حضور یافت و ضمن تشریح برنامه‌های کلان بانک، نقطه نظرات حاضرین درجلسه را مورد بررسی قرار داد.

همچنین عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در میز خدمت استان همدان، به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه اجرایی مرتبط، به سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادهای مراجعین پاسخ گفتند. این میز خدمت همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان و در راستای تبیین عملکرد و تسهیل فعالیت نقش‌آفرینان اقتصادی و حل مشکلات و مسائل مردمی در بخش‌های مختلف اجرایی دولت تشکیل گردیده است.

ایرانی در ادامه این سفر همچنین با حضور در منزل زنده‌ یاد کیومرث زندیه مدیر فقید شعب استان همدان، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو نمود و یاد آن مرحوم را گرامی داشت.