وزیر راه و شهرسازی در پیامی از فعالیت های شبانه روزی راهداران تلاشگر در پی وقوع سیل تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مرور نیوز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیامی از فعالیت های شبانه روزی راهداران تلاشگر در پی وقوع سیل تشکر و قدردانی کرد. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی ورود سامانه‌های پر بارش به کشور در روزهای اخیر که منجر به بارش‌های گسترده و وقوع سیل‌های سهمگین و جاری شدن سیلاب در بسیاری از استان‌ها و تحت تاثیر قرار دادن راه‌های کشور شد، باری دیگر صحنه‌های ماندگاری از عشق به خدمت، پشتکار و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران غیور کشورمان در استان‌های مختلف ثبت گردید.

همدلی، اخلاص، همراهی و عزم راسخ یکایک شما بزرگواران در سراسر کشور با وجود شدت بارش‌ها که در بسیاری از موارد منجر به انسداد مسیرها می‌شد، افتخاری دیگر رقم زد و با تلاش و همت شبانه‌روزیتان، بازگشایی مسیرها در کوتاه‌ترین زمان و امکان تردد ایمن هموطنان در راه‌ها فراهم گردید.

اینجانب به پاس تمامی این تلاش‌های خالصانه و صادقانه به راهداران شریف و تمامی دست اندرکاران حوزه راهداری کشور که به انحاء مختلف در جهت خدمت رسانی شایسته به هموطنان در روزهای گذشته فعالیت داشتند، خداقوت عرض می‌کنم.

ان شاء الله با بسیج تمامی امکانات موجود و با تمام قوا هرچه سریع‌تر راه‌های مسدود شده با اولویت راه‌های اصلی و سپس راه‌های روستایی بازگشایی شود.

از درگاه پروردگار سبحان سلامت، عزت و توفیقات روزافزون یکایک عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

رستم قاسمی

وزیر راه و شهرسازی