مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه همواره نقش ارزنده ای در توسعه فضا های آموزشی استان داشته است.

به گزارش مرور نیوز، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در دیدار با محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه  همواره نقش ارزنده‌ای در توسعه فضاهای آموزشی استان و بسیاری از مناطق محروم کشور داشته است.  

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به دنبال ایجاد تحول در نظام آموزشی و زیرساخت‌های آن در استان اصفهان هستیم. فولاد مبارکه گام‌های مؤثری در راستای افزایش سطح علمی و آموزشی در استان و کشور برداشته و با حمایت‌های خود در تسهیل امور آموزش‌وپرورش استان اصفهان و دیگر استان‌ها نقش بسزایی ایفا کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این دیدار گفت:   فولاد مبارکه همواره در زمینه تعلیم و تربیت کارکنان خود و جامعه دغدغه‌مند بوده و به دنبال ارتقای جایگاه آموزش است. ایجاد تحولی بزرگ در سیستم تعلیم و تربیت کشور ضروری است.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه آمادگی دارد تا در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود، سطح همکاری با آموزش‌وپرورش را افزایش دهد تا سهمی در بهبود شرایط موجود داشته باشد.