تمدید برخط بیمه‌ نامه‌ های شخص‌ ثالث شرکت بیمه کوثر به منظور تکریم ارباب‌ رجوع و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه‌ گذاران در سامانه «کوثر من» عملیاتی شد.

 

به گزارش مرور نیوز،  روابط‌عمومی و اعلام مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال بیمه کوثر، بیمه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به سامانه "کوثر من" به نشانی https://mykins.ir ، ورود به بخش صدور آنلاین بیمه‌نامه و قسمت تمدید بیمه‌نامه شخص‌ثالث از این خدمت استفاده کنند.

مجتبی بهرامی خاطرنشان‌ کرد: راه اندازی این ماژول کمک شایانی به بیمه گذاران می‌کند و از قابلیت‌های جدیدی از جمله به برخط بودن کامل فرآیند تمدید ، دریافت کد یکتای قابل استعلام در سامانه بیمه مرکزی به صورت لحظه‌ای، نیاز حداقلی به ورود اطلاعات توسط کاربر و تسهیل و سرعت‌بخشی به فرایند صدور بیمه‌نامه، کاهش مراجعات حضوری بیمه‌گذاران، مشاهده برخط تخفیفات و شرایط بیمه‌نامه و امکان انتخاب و ویرایش آسان تعهدات مالی بیمه‌نامه، راننده و خودروی مورد بیمه برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمایت از شبکه فروش، فرایند تمدید از طریق کد نمایندگان شرکت بیمه کوثر انجام شده است و نمایندگان در کارمزد صدور سهیم خواهند بود.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت خبرداد: تمدید بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه کوثر در تمامی رشته‌ها تنها با اسکن QRCODE تعبیه شده بر روی بیمه‌نامه‌ از برنامه‌های آتی این مدیریت است.