همزمان با هفته دولت و با حضور عضو هیات مدیره بانک مسکن و جمعی از مسوولان استان زنجان و شهرستان قیدار، مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود منطقه بزینه رود زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش مرور نیوز، به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این مراسم که با حضور استاندار و فرماندار زنجان، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، امام جمعه قیدار، نماینده شهرستان قیدار در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران اداره کل آموزش و پرورش و اداره تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس زنجان، مدیر شعب استان و جمعی از دانش آموزان و اهالی روستای استرود برگزار شد، محسن افشارچی استاندار زنجان از احساس تعهد اولیای بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی ابراز خرسندی کرد.

استاندار زنجان در ادامه از مدیر عامل، مدیران و کارکنان خدوم بانک مسکن به دلیل تمام خدمات و فعالیت های اجتماعی به ویژه حمایت از اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن که در راستای رفع یکی از دغدغه های مهم مردم یعنی مسکن است، تقدیر کرد.

فاضلیان در این مراسم، با اشاره به حمایت و خدمات انسان‌دوستانه بانک گفت : بانک مسکن از سال 1387 در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و حمایت از هموطنان عزیز و محروم مناطق، تاکنون در ساخت تعداد 28 مدرسه در سطح کشور مشارکت داشته که هم اکنون نیز شاهد افتتاح نوزدهمین آموزشگاه مشارکتی بانک مسکن هستیم.

عضو هیات مدیره بانک افزود: از سایر اقدامات بانک مسکن در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی، اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین کمک به احداث بیمارستان و درمانگاه و مجموعه ورزشی و آموزشی است.

مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توافق‌نامه تکمیل این مدرسه ۶ کلاسه در آذر ماه سال 1400 با اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان منعقد شد، گفت : از آغازین روز انعقاد توافق‌نامه بر نحوه عملکرد و اجرای عملیات ساختمانی پروژه از نزدیک نظارت به عمل آمد تا از ابتدای سال تحصیلی 1401 با به بهره برداری رسیدن آموزشگاه، دانش‌آموزان عزیز در فضایی مناسب به تحصیل بپردازند.

جمالوندی با اشاره به اینکه مشارکت در امر آموزش علاوه بر اجر معنوی و اخروی در تضمین سرنوشت کشور موثر خواهد بود، از عملکرد مطلوب عوامل اجرایی این پروژه قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود منطقه بزینه رود از توابع شهرستان قیدار، در 150 کیلومتری جنوب شرقی زنجان و در محوطه ای به مساحت 859 مترمربع و با زیربنای بالغ بر 534 متر مربع با تامین مالی بانک مسکن احداث شده است.