یکصدو ششمین مدرسه احداثی بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.

 

به گزارش مرور نیوز، یکصدو ششمین مدرسه احداثی بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.

مدیر منطقه کردستان در آئین افتتاح این مدرسه که همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور امام‌جمعه و فرماندار قروه به بهره‌برداری رسید، گفت: در این مدرسه سه کلاسه سالانه 95 دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه تحصیل خواهند کرد.

سیدمحمد یوسفی افزود: مدرسه «شهدای بانک سپه» روستای پیرباباعلی شهرستان قروه با اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون ریالی این بانک در زمینی به مساحت 150 متر بنا شده است و دانش‌آموزان 4 روستای این منطقه را تحت پوشش آموزشی قرار خواهد داد.

وی ضمن اشاره به حضور فعال بانک سپه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی در استان کردستان، تصریح کرد: مشارکت این بانک در کمک به توسعه بخش‌های بهداشت، درمان و فضای آموزشی با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

یوسفی به نقش تأثیرگذار بانک‌ها در توسعه استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حضور سایر بانک‌ها شاهد افزایش مراکز بهداشتی و آموزشی به‌ویژه در شهرها و روستاهای محروم استان باشیم.

شایان ذکر است بانک سپه تاکنون 105 مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در اقصی نقاط کشور به‌ویژه استان‌های کم‌برخوردار و محروم احداث کرده است که سالانه بیش از 5 هزار دانش‌آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.