شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.

 

به گزارش مرور نیوز، به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایساکو در این باره گفت: طبق برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های صورت گرفته، مقدمات اجرای طرح و ارسال قطعات مورد نیاز با پیش‌بینی حضور پنج میلیون نفر زائر از یک ماه پیش کلید خورد و عملیات اجرایی نیز از روز هفتم شهریور با برپایی چادرهای صحرایی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز نمایندگی‌های مرزی منتهی به کشور عراق آغاز شد.

بابک سلاجقه ادامه داد: به نظر می‌رسد در سال جاری حجم فزاینده‌ای از  سفر با خودرو را در مسیر کربلای معلا شاهد باشیم و با توجه به پیش‌بینی رشد حدود ۶۶ درصدی زائران نسبت به سال ۹۸، در سال جاری نزدیک به ۳۵ نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و تعمیرگاه موقت، در کنار بیش از ۱۲۰ اکیپ امدادی برای ارایه خدمات در مسیرهای منتهی به کشور عراق شامل شهرهای مهران، چذابه و سرپل ذهاب (مرز خسروی) مستقر شده‌‌اند.

وی افزود: طرح‌‌های ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت‌رسانی، انجام مسوولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان اجرایی می‌شود و  امیدواریم سطح بالای خدمت رسانی در طرح «با تو تا حرم» نیز بتواند باعث ایجاد خاطره‌ای خوش از این سفر معنوی و بهبود تصویر ذهنی هموطنان از گروه صنعتی ایران‌خودرو شود.

در ادامه گزارش این طرح، مدیرعامل امدادخودرو ایران نیز از توسعه و تجهیز ناوگان امدادرسانی و ارایه خدمات خودرویی گسترده در مرزهای منتهی به غرب کشور برای زائران اربعین خبر داد و گفت: این اکیپ‌های امدادی مشتمل بر امدادسریع، امدادپلاس، موتورسوار، امدادگر بالینی و امدادگر حمل است.

سیدعباس میرحسینی گفت: علاوه بر نمایندگی‌های فعال، کانکس‌های مجهز امدادی برای ارایه خدمات خودرویی به تمامی خودروها فارغ از نوع و برند آن به صورت شبانه‌روز در دسترس زائران قرار می‌گیرد. 

دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند برای دریافت خدمات یا ارایه نقطه نظرات خود با شماره تلفن مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند  که در شماره تماس مذکور زیر کلید شماره چهار با هدف تسریع ثبت درخواست‌های خدمات خودرویی صرفا برای زائران کربلای حسینی در ایام اربعین ایجاد شده است. 

همچنین به منظور سهولت در ارایه خدمات اپلیکیشن ایساکو و وبسایت www.۰۹۶۴۴۰.com  نیز آماده ثبت درخواست هموطنان است.