در حاشیه سفر مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه به منطقه عسلویه استان بوشهر، شعبه آریاساسول و واحدهای بانک ملت در شرکت های پتروشیمی جم و دماوند انرژی عسلویه به صورت رسمی آغاز به کار کردند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در آیین گشایش این واحدها، اظهار داشت: افتتاح شعبه و واحدهای بانکی در این شرکت های پتروشیمی، حرکتی بزرگ در جهت افزایش تعاملات و روابط بین دو مجموعه خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که با آغاز به کار این واحدهای بانکی، تمامی امور بانکی و مالی شرکت های یادشده و کارکنان پرتلاش و زحمتکش این شرکت ها در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاح بانک ملت در این شرکت ها که با حضور مدیران شرکت های پتروشیمی های آریاساسول، جم و دماوند انرژی عسلویه انجام شد، عباس اشرف نژاد عضو هیات مدیره، علیرضا حمیدی و محسن شجاع معاونان مدیر عامل، نظام کاویانی مقدم مدیر امور ناحیه چهار، محسن خوشنویسان رییس اداره کل حوزه مدیریت، علی محمد نمازی مدیر شعب استان بوشهر، تاج الدین معاون مدیریت شعب و مختاری رییس حوزه کنگان نیز حضور داشتند.

2009