ثبت‌‌نام طرح آرامش 1401 ویژه بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران تحت‌پوشش سابا برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌نامه درمان تکمیلی شرکت بیمه کوثر آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های درمان بیمه کوثر، متقاضیان واجد شرایط از 10 آبان تا 10 آذر فرصت دارند از طریق تارنمای شرکت به نشانی kins.ir  یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در طرح آرامش 1401 ثبت‌نام کنند.

حسین عبدالوند افزود: افرادی که حضوری به دفاتر ساتا مراجعه می‌کنند باید اصل شناسنامه و کارت ملی سرپرست، آخرین برگه حقوقی سرپرست و اصل و تصویر شناسنامه وکارت ملی افراد تحت‌تکفل و غیر تحت‌تکفل را همراه داشته باشند.

 وی با اشاره به اینکه قرارداد بیمه‌نامه درمان تکمیلی بین بیمه کوثر و سابا، برای هفتمین سال متوالی تمدید شد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این طرح اختیاری است و هیچ هزینه‌ای برای ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

مدیر بیمه‌های درمان با تاکید بر این مطلب که اعتبار بیمه‌نامه آرامش 1401 از ابتدای آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود، گفت: این بیمه‌نامه با افزایش تعهدات نسبت به سال قبل در قالب دو طرح با حق‌بیمه ماهانه 195هزار تومان و150هزار تومان به ازای هر نفر ارائه می‌شود.

عبدالوند با اشاره به اینکه بازنشستگانی که می‌خواهند تحت‌پوشش این بیمه‌نامه قرار بگیرند، علاوه بر خود، باید همه اعضای خانواده تحت‌تکفل‌شان را ثبت‌نام کنند، افزود: همچنین با شرط داشتن بیمه پایه، بازنشستگان امکان استفاده از خدمات طرح آرامش 1401را برای پدر و مادر و نیز فرزندان شاغل مجرد و فرزندان متاهل (در صورت ثبت‌نام همسر و فرزندان) خود دارند.

وی از امکان ثبت‌نام همسران و فرزندان بازنشستگانی که فوت شده‌اند نیز در طرح آرامش خبر داد و افزود: ثبت‌نام این مستمری‌بگیران نیز مطابق شرایط بازنشستگان انجام می‌شود اما برای فرزندان مستمری‌بگیران دوره انتظار سه‌ماهه در نظر گرفته شده است.