رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی امروز اعمال خواهد شد و محورهای کندوان و هراز در صورت داشتن بار ترافیکی از عصر امروز یکطرفه می شوند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی گفت: محورهای کندوان و هراز در صورت داشتن بار ترافیکی از عصر امروز یکطرفه می شود.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در استان گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب افزود: آمد وشد وسایل نقلیه هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی از رانندگانی که به مدت طولانی در جاده‌ها رانندگی می‌کنند خواست: حتماً پس از مدتی رانندگی، استراحت کنند تا سفری ایمن را برای خودشان و دیگران رقم بزنند.

طبق اعلام راهداری مازندران، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.