ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه محمد صادق واعظی مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر و جمعی از مدیران سازمان، از محل شرکت و کارگاه‌های تولیدی شرکت توسعه مکانیزاسیون کوثر بازدید کرد و با مدیران و کارکنان این شرکت به گفتگو نشست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر ، چهارشنبه دوم آبان ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه واعظی مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر و جمعی از مدیران سازمان از شرکت و کارگاه‌های تولیدی شرکت توسعه مکانیزاسیون کوثر بازدید کرد.

وی در ابتدای این نشست صمیمی تصریح کرد:هفته گذشته حاصل زحمات شما را در جریان بهره برداری از کارخانه انزلی مشاهده کردم بنابراین برخود واجب دیدم به مکانیزاسیون بیایم و از تلاش‌های تک تک کارکنان این شرکت و کلیه مدیرانی که سهمی در کسب این دستاورد داشتند به ویژه سرکار خانم مهربخش تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه افزود: از دیگر انگیزه‌های این بازدید پس از تشکر و خداقوت، گفتگو با دست‌اندرکاران شرکت مکانیزاسیون و مطالبه مولدسازی هر چه بیشتر ظرفیت‌های موجود برای توسعه کمی و کیفی تولیدات است.

ناصر فخاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تدوام روحیه تحول خواهی برای ارتقاء وضعیت مکانیزاسیون تاکید کرد: لازم است مکانیزاسیون با تدوین استراتژی‌های لازم و برنامه‌های فرآیندی، مبتنی بر اقتصائات بازار عرضه و تقاضا در جهت استمرار در رشد و تعالی بکوشد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به دو شرکتی که در اواسط دهه نود بنا بوده منحل شوند، اما با تلاش هوشمندانه و شبانه روزی امروز محصولات خود را کشور‌های دیگر صادر می‌شود، اظهار داشت: ایده‌های جدید باید قابلیت تجاری سازی، حضور موثر در بازار مصرف و عبور از شرایط بروکراسی را داشته باشند.

محمد صادق واعظی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر گفت: امروز مکانیزاسیون به بازار داخلی این پیام را مخابره کرده که می‌تواند نیاز بازار را با تولید دستگاه جوجه کشی پوشش دهد و امیدواریم روزی این شرکت حتی به شرایط صادرات محصولات خود دست یابد.

زینب مهربخش مدیرعامل شرکت مکانیزاسیون کوثر نیز با اشاره به خدمات ایثارگرانه همکاران خود در شرکت مکانیزاسیون گزارش داد: نشست‌های گفتگومحور به عنوان یک ضرورت راهبردی، هر ماه بصورت مرتب میان مدیران و پرسنل این شرکت در جریان بوده است و برنامه ریزی‌های شرکت در قالب خرد جمعی و در سایه همدلی و وحدت انجام می‌پذیرد.

بازدید ناصر فخاری و هیأت همراه از کارخانه‌های تولید دستگاه جوجه کشی و کارتن سازی و گفتگو با کارکنان این شرکت با ثبت عکس یادگاری و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.