کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از ترافیک سنگین در در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین- کرج، حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت  گزارش شده است.همچنین  محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معصومی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، در آزادراه قزوین- کرج، حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور با بیان آخرین وضعیت جوی، برخی از محورهای استان اردبیل - بارش برف و باران، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان را گزارش کرد.

وی افزود: محدودیت تردد با تغییر مسیر همراه است و در محور قدیم خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد- پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود؛ همچین محور مسدود شریانی نیز محور ریگان - ایرانشهر است.

به گفته معصومی محورهای دارای انسداد فصلی،لاسم - ارجمند،وازک - بلده و سروآباد - پاوه هستند.