آیت اله ابراهیمی در جمع پژوهشگران و پیشنهاددهندگان برتر بانک سپه، بر لزوم چابک سازی و یادگیری سازمانی در راستای اقدام و عمل هوشمندانه، علمی و عاقلانه با اتکا بر تحقیقات و پژوهش کاربردی به‌منظور تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین بانک دیجیتالی در افق 1404 تأکید کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر بانک سپه ، با مهم برشمردن تقویت تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در خصوص موضوعات اولویت‌دار و در راستای طرح تحول راهبردی، گفت: زمینه و بستر مناسب برای تحقیق و پژوهش توسط مرکز مطالعات بانک سپه فراهم‌شده و با شناسایی استعدادهای منحصربه‌فرد، نخبه و پژوهشگر حاضر در بدنه عملیاتی بانک و دعوت از اساتید برگزیده و تراز اول می‌توان روحیه و کار پژوهشی فناورانه و مشتری محور را در بدنه بانک و کارکنان متبلور کرد.

دکتر ابراهیمی با عنوان اینکه آنچه را که برای آینده و در طرح تحول راهبردی دوم بانک سپه دنبال می‌کنیم، تبدیل شدن به بانکی بزرگ و در سطح جهانی پس از افق 1404است، اضافه کرد: باید مسیر تحولات به گونه ای ترسیم شود تا مرکز مطالعات راهبردی بانک سپه نقش تعیین کننده ایفا کند که این مهم در طرح تحول راهبردی بانک با اولویت‌دهی به نقش پژوهش و تحقیقات کاربردی به‌خوبی محقق شده است.

وی خطاب به مدیران و کارکنان اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، از آنان خواست از موضوعات تحقیقی در حوزه علم و فناوری در رابطه با بازتعریف ارتباط بانک و مشتریان به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های رقابتی بهره‌برداری کنند. 

دکتر ابراهیمی از مرکز مطالعات به‌عنوان موتور محرکه بانک یادکرد و افزود: سازمانی روبه‌جلو و موفق است که پژوهش محور و یادگیرنده باشد و از پتانسیل‌های مغفول مانده بازار به‌خوبی استفاده کند.

مدیرعامل بانک سپه تاکید کرد برنامه ریزی های لازم انجام شده تا مدیران بانک سپه از بین نخبگان و پژوهشگران برتر باشند.

وی با مهم برشمردن تبدیل‌شدن اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی به انتشارات علمی قابل‌اتکا در افق 1404، خواستار ترغیب بدنه بانک سپه برای تهیه مقاله‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در موضوعات اولویت‌دار ذیل طرح تحول راهبردی بانک سپه شد.

دکتر ابراهیمی در خاتمه بر بخش‌بندی تخصصی پیشنهادهای کاربردی ارائه‌شده در سامانه نظام پیشنهادات به‌منظور ایجاد جریان یادگیری سازمانی تأکید و استفاده از ظرفیت‌های این سامانه را برای برون‌رفت از چالش‌ها، تقویت رقابت‌پذیری و چابک سازی سازمان، مؤثر قلمداد کرد.