وزیر جهاد کشاورزی، رشد بیش از ۸۰ درصدی امنیت غذایی در داخل کشور را مرهون تلاش و اراده مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش مرور نیوز، دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور، صبح امروز با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی تشکیل کمیته روستایی و عشایری را در حوزه نمایندگی ولی فقیه را اقدام مؤثری دانست و افزود: بخش عظیمی از اقتصاد کشاورزی در روستاها و جامعه عشایری رقم می‌خورد و در این سال‌ها شاهد پیشرفت‌های خیره کننده در روستاها هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی رشد بیش از ۸۰ درصدی امنیت غذایی در داخل کشور را مرهون تلاش و اراده مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی پای کار است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ها را باید به نمایش گذاشت تا برای جوانان تبیین شود که شرایط روستایی و عشایری در گذشته چه بوده و در حال حاضر چیست.

استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی برای ارائه دستاوردهای انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با تشکر از اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور و تبریک ایام، اظهار کرد: همه ما با حضور در این جمع در حال عبادت هستیم و هدف ما ارائه خدمات بیشتر و نشان دادن این پیشرفت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، دو عامل مردمی بودن و توجه به کیفیت برنامه‌های این کمیته را ضروری دانست و عنوان کرد: برای ارائه دستاوردهای انقلاب، باید از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی استفاده شود.