تسلا برای افزایش فروش خود، قیمت برخی از خودرو های خود را در بازار کره جنوبی تا ۱۳ درصد کاهش داده است.

به گزارش مور نیوز،  یک مقام فروش محلی تسلا اعلام کرد که این شرکت قیمت برخی از مدل‌های خودروی خود را در کره جنوبی کاهش داده است.

قیمت خودروی دیفرانسیل عقب مدل ۳ در روز جمعه ۵۹.۹ میلیون وون (۴۸۷۲۸.۵۰ دلار) در وب سایت این شرکت قیمت خورد که بیش از ۵ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است. خودروی کاربردی مدل Y Performance این شرکت هم ۸۲.۶۹ میلیون وون قیمت گذاری شده که نزدیک به ۱۳ درصد از قیمت ماه ژانویه که بیش از ۹۴ میلیون وون بود کاهش داشته است.

کاهش قیمت خودرو‌های تسلا از مدلی به مدل دیگر متفاوت بوده، اما از حدود ۳.۵ میلیون وون تا ۱۲.۶ میلیون وون متغیر است و مقامات تسلا این تغییرات قیمت جدید مدل‌ها را تایید کرده اند. پیش تر و در ماه ژانویه تسلا قیمت برخی از خودرو‌های خود را در کره جنوبی کاهش داده بود.

رویترز چهارشنبه گزارش داد که تسلا در نظر دارد تولید خود را در کارخانه شانگ‌های  در دو ماه آینده افزایش دهد تا پاسخگویی تقاضای ناشی از کاهش قیمت تهاجمی در مدل‌های پرفروش خود باشد.

گفتنی است شرکت تسلا پیش از این هم به دلیل عدم استقبال چینی‌ها ناشی از قیمت بالای خودروها، قیمت محصولات خود را کاهش داده بود.