بیت کوین در ۹ فوریه به پایین ترین حد دو هفته اخیر سقوط کرد و قیمت ها پس از یک رالی کوتاه در روز چهارشنبه به زیر ۲۳۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش مرورنیوز، رمزارزها در سطح پایین‌تر حرکت کردند، زیرا عدم اطمینان پیرامون وضعیت اقتصاد جهانی بر اعتماد سرمایه گذاران تأثیر گذاشت. اتریوم نیز پس از حرکت به سمت ۱۷۰۰ دلار در جلسه دیروز سقوط کرد.

بیت کوین روز پنجشنبه به پایین ترین حد دو هفته اخیر رسید و قیمت ها در این روند به زیر ۲۳۰۰۰ دلار رسید. به دنبال بالاترین قیمت ۲۳,۱۹۱.۳۲ دلار در روز، بیت‌کوین در جلسه امروز به پایین ترین سطح روزانه ۲۲,۴۵۸.۲۶ دلار سقوط کرد.

این کاهش، بیت کوین را به پایین ترین سطح خود از ۲۶ ژانویه رساند و زمانی رخ داد که قیمت ها از نقطه حمایت کلیدی در ۲۲۵۰۰ دلار خارج شدند.

این فروش زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه پس از حرکت به زیر یک طبقه خودش، به پایین ترین حد یک ماهه سقوط کرد. این شاخص در حال حاضر روی ۵۶.۵۰ قرار دارد که اندکی زیر سطح حمایت اخیر خود در مرز ۵۸.۰۰ است.

اتریوم (ETH) نیز شاهد یک تجدید حیات خفیف بود و احساسات بازار در جهت نزولی تغییر کرد.

ETH/USD تا کنون در روز پنجشنبه به ۱۶۱۵.۰۶ دلار رسیده است که کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن به بالاترین قیمت ۱۶۷۸.۰۹ دلاری می‌گذرد.

حرکت دیروز شاهد خروج دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از سقف ۱۶۷۵ دلار بود، اما نتوانست این حرکت را حفظ کند.

با نگاهی به نمودار، به نظر می رسد خرس ها کف ۱۶۰۰ دلار را برای اتریوم هدف قرار داده اند. این در حالی است که به نظر می رسد RSI کف نسبتاً پایداری در سطح ۵۷.۰۰ پیدا کرده است که به گاوهای عصبی اعتماد به نفس داده است.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم از پایین ترین سطح قبلی خود بازگشته است و در حال حاضر با قیمت ۱۶۳۲.۹۰ دلار معامله می شود.