در آغاز هفتمین سال فعالیت بانک گردشگری، همایش سراسری دو روزه مدیران ستاد و شعب آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در نخستین روز همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری که در روز 29 دی‌ماه در محل هتل‌های فرودگاهی با حضور خسرو خواجه‌حسنی، مدیرعامل، معاونان و مدیران ستاد و شعب برگزار شد، اولویت‌ها و سیاست گذاری‌های آتی تشریح شد.

خسرو خواجه حسنی، مدیرعامل بانک‌گردشگری در این همایش در سخنانی گفت: در بازار رقابتی موجود، بانک‌ها گریزی جز تن دادن به تغییرات و ارتقای سطح مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی ندارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و توسعه بازاریابی محصول، خاطرنشان کرد: باید با تغییر نگرش به نحوه جذب و به کارگیری منابع مشتریان و همچنین گسترش مطالعات علمی به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک، دارایی معنوی بانک که همان برند سازمانی است، را تقویت کنیم.

خواجه‌حسنی افزود: با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بین‌الملل، باید بتوان برنامه‌های مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بین‌الملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.

وی در ادامه یادآور شد: در بخش محصولات، تشکیل کارگروه خلاقیت و ایجاد محصول برای افزایش مزیت رقابتی، ضروری است که بنیان هم افزایی واحدهای مربوطه را برای طراحی محصولات جذاب برای مشتریان جدید و جلب رضایت و تامین نیاز مشتریان فعلی شکل می دهد.

اتکای بیشتر به درآمدهای کارمزدی، ارتقای فرهنگ سازمانی، جوان گرایی و شایسته سالاری در انتصابات و ارتقاهای شغلی و تنوع بخشیدن کمی و کیفی به دامنه مشتریان بانک، از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل بانک گردشگری در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بود.

این همایش در دو روز و با دستور کار هم اندیشی در خصوص آسیب شناسی عملکرد گذشته و سنجش ظرفیت های عملکردی سال آینده، با حضور مدیران ارشد در حال برگزاری است.