رئیس کل بانک مرکزی و مدیرعامل بانک ملی ایران در محل سانحه ساختمان پلاسکو حضور یافته و از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه آتش‌نشانان، امدادگران و دیگر نیروهای دست‌اندرکار، قدردانی و تشکر کرده و بر ادامه همکاری شبکه بانکی و به‌ویژه بانک ملی ایران و بیمارستان این بانک تاکید کردند.

به گزارش مرور نیوز، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و  محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با حضور در بیمارستان بانک ملی ایران از چگونگی روند خدمات درمانی به مجروحان و فعالیت‌های پشتیبانی از گروه‌های امدادی حادثه ساختمان پلاسکو بازدید کردند. 

با توجه به همجواری ادارات مرکزی این بانک به محل حادثه، بیمارستان بانک ملی ایران به حالت آماده‌باش درآمده و امکانات و تجهیزات ویژه بیمارستانی و اداری در خدمت درمان مصدومان و پشتیبانی (اسکان و تغذیه) امدادگران و نیروهای انتظامی قرارگرفت. 

همچنین در جلسه‌ای که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و حسین‌زاده رییس شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد، مقرر شد توسط شبکه بانکی کشور به هر واحد صنفی حادثه دیده مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور راه‌اندازی مجدد کسب‌وکار پرداخت شود.

جزئیات بیشتر در خصوص تسهیلات مذکور توسط دبیرخانه‌ای که در بانک مرکزی تشکیل می‌شود و شورای هماهنگی بانک‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.