رئیس اداره فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی آیینی با حضور عضو هیات‌مدیره این بانک به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز پیرهادی مدیر امور فناوری اطلاعات، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، معاونان و جمعی از همکاران این اداره در مراسم معارفه اصغر انصاری جعفری رئیس اداره فناوری اطلاعات این بانک حضور داشتند.

در این مراسم غفاری عضو هیات‌مدیره ضمن معرفی انصاری به عنوان رئیس اداره فناوری اطلاعات طی سخنانی به جایگاه IT در مجموعه بانک و سطح جامعه اشاره کرد و تقویت آن اداره در خصوص به روز بودن نرم‌افزارها و سرویس‌های خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه را خواستار شد.

عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از راه‌های رسیدن به این اهداف را داشتن برنامه‌ریزی منسجم، وجود نگاه کارشناسی، استفاده از مشاورین مجرب، بهره‌مندی از نظرات کارشناسی همکاران و تلاش بی‌وقفه برای آینده‌نگری در عرصه خدمات بانکی عنوان کرد.

وی همچنین توجه به پیشرفت تکنولوژی را عامل اصلی و مهم در طراحی و توسعه خدمات بانکی، خصوصاً سرویس‌های بانکداری الکترونیک دانست و بیان داشت: بانک باید در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مردم در شبکه بانکی کشور پیش‌رو بوده و باید با ارائه طرح‌های نو و حرکت‌های جدید در عرضه خدمات مناسب به مردم سر آمد باشد.

اصغر انصاری جعفری در حوزه مدیریت IT دارای بیش از 25 سال سابقه در سازمان اقتصادی کوثر و بانک توسعه صادرات است.