قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد مورد نیاز برای مسکن مهرکشور اختصاص یافته است.

به گزارش مرور نیوز، مهر آبادی قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر کشور از استان گیلان در شهرستان تالش بازدید کرد و با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر در این شهرستان گفت:مسکن مهر این شهرستان بصورت سه جانبه یک هزار و ۱۹۶ واحد بود که تاکنون ۴۷۶ واحد آن افتتاح و همه آنها تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: ۷۲۰ واحد باقیمانده که در دهه فجر امسال ۴۰ واحد دیگر آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین به واحدهای مسکن مهر خود مالک شهرستان تالش اشاره کرد و ادامه داد:از ۳ هزار و ۴۱ واحد مسکن مهر خود مالک در شهرستان تالش ۳ هزار و ۳۸ واحد آن به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان‌کرد: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد مورد نیاز برای مسکن مهر کشور اختصاص یافته است.

این مقام مسوول تصریح کرد: حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی مانده که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و تا پایان دولت یازدهم آماده می‌شود.

مهرآبادی در پایان از افتتاح یک هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در استان گیلان در شهرهای رشت، آستانه، تالش، لنگرود، انزلی، لوشان، فومن و با هزینه ای بالغ بر نهصد و سی و دو هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.