نمایندگانی از شرکت 'کیسون' ایران که به عنوان شرکت مجری طرح های عمرانی و ساختمانی در سطح بین المللی شناخته شده است، با سفر به کلان شهر کراچی پاکستان در روزهای اخیر، برای مشارکت در اجرای طرع های عمرانی در این شهر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مرورنیوز، نمایندگان شرکت کیسون به همراه مهدی سبحانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی، با سید مراد علیشاه سروزیر ایالت سند دیدار کردند و ضمن معرفی توانمندی و قابلیت های این شرکت بین المللی، آمادگی خود را برای حضور و مشارکت با شرکت های پاکستانی برای اجرای طرح های مختلف اعلام کردند.
نمایندگان شرکت کیسون همچنین زمینه های همکاری با شرکت های پاکستان بخش های مختلف را مورد بررسی قرار دادند. 
سروزیر ایالت سند نیز با معرفی تعدادی از طرح های مهم این ایالت در بخش های حمل و نقل، احداث پل و جاده سازی، شبکه فاضلاب شهری و یک طرح 80 میلیون دلاری آبرسانی، آمادگی خود را برای همکاری با شرکت های خدمات فنی- مهندسی ایرانی برای مشارکت آنها در طرح های یاد شده اعلام کرد.
هفته گذشته نیز نمایندگان شرکت کیسون با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع شهر لاهور پاکستان گفت و گو کردند.
در این دیدار اعضای اتاق بازرگانی لاهور در خصوص مشکلات موجود در تعاملات تجاری و سرمایه گذاری بین دو کشور سوالاتی مطرح کردند.
یکی از اهداف سفر نمایندگان شرکت کیسون به پاکستان، امکان سنجی مشارکت در اجرای بخش های مختلف مربوط به طرح بزرگ راهروی اقتصادی چین- پاکستان(CPEC) است.