رئیس اتاق اصناف ایران در واکنش به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی بدون هماهنگی با اتاق اصناف ایران گفت: گرفتاری ما این است که در کشور رئیس زیاد داریم و هر نهادی ساز خودش را کوک می‌کند و حرف خود را می‌زند و تنها کسانی که به بازی گرفته نمی‌شوند مردمند.

 

به گزارش مرور نیوز، علی فاضلی صبح امروز در هشتمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران اظهار کرد: بودجه اتاق اصناف 16 میلیارد تومان است که 70 درصد آن خرج پرسنل می‌شود و این رقم قابل مقایسه با اتاق ایران نیست.

وی در واکنش به اظهارات یکی از اعضای هیئت نمایندگان در خصوص ایجاد دو بانک جدید با همکاری کشورهای دیگر گفت: در حال حاضر ما نیاز به بانک نداریم و تعداد بانکها در کشور بسیار است و باید اذعان داشت بسیاری ازمشکلات ما ناشی از تعدد این بانکهاست بلکه باید به اصلاح نظام بانکی بپردازیم و آن را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس اتاق اصناف ایران خبر از ایجاد اولین اجلاسیه منطقه‌ای توسط سه اتاق در هفته آینده داد و گفت: در شرایط فعلی همین که معاون اول رئیس جمهور می‌گوید هر کاری که می‌خو اهید انجام دهید باید با تعامل 3 اتاق صورت گیرد دستاورد بسیار بزرگی برای ما به حساب می‌آید.

فاضلی تصریح کرد: دولت یک و نیم میلیون نفر نیروی موجود اضافه دارد اما برای تعدیل آنها باید در نظر داشت که آنها کجا باید بروند. آیا شغلی برای آنها تعیین کرده‌ایم؟

 مردم به بازی گرفته نمی‌شوند

وی در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره بدون هماهنگی با اصناف گفت: گرفتاری ما این است که رئیس در کشور زیاد داریم و هر نهادی ساز خود را می‌زند و تنها کسانی که به بازی گرفته نمی‌شوند مردمند.

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر لزوم تعامل نمایندگان اتاق اصناف ایران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اتاق اصناف لازم است که در شهرهای خود با نمایندگان مجلس ارتباط داشته باشند زیرا در شرایط فعلی خود نماینده دولت نیز با مجلس تبانی می‌کند تا تشکل‌ها و 4 تا اتحادیه را بگیرد. شما که این همه بنگاهداری کردید به کجا رسیده‌اید؟