مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران ارشد این سازمان در جریان دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه، راههای تسریع در بهره برداری پروژه بیع متقابل اداره آب و فاضلاب استان و فولاد مبارکه به منظور خرید و انتقال پساب شهرستانهای مبارکه و لنجان و نیز استفاده بهینه از این پسابها را در صنعت مورد بررسی و تبادلنظر قرار دادند.

به گزارش مرور نیوز، بهرام سبحانی مدیرعامل فولادمبارکه در این نشست ضمن تأکید بر لزوم انجام به موقع تعهدات طرفین گفت: مصمم هستیم با اولویت بندی اجرای این پروژه، هر چه سریعتر گلوگاههای احتمالی پیش روی را تا اجرای کامل طرح برطرف نمائیم.
وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی که بین دو مجموعه وجود دارد، این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
بنابراین گزارش در ادامه این نشست هاشم امینی مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان نیز بیان کرد: مشارکت فولادمبارکه در اجرای این پروژه و توجه این شرکت به مسئولیتهای اجتماعی بسیار ارزشمند و در کشور به عنوان یکی از بینظیرترین پروژهها مطرح است.
وی افزود: در این پروژه فولاد مبارکه یک نگاه بلندمدت و استراتژیک برای تأمین آب داشته که این موضوع در حوزه مدیریت آب استان نیز بسیار با اهمیت میباشد. بدین منظور به عنوان مدیر ارشد شرکت آب و فاضلاب استان از این پروژه به طور جدی حمایت مینمایم و از سایر همکاران خود نیز خواسته ایم تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه به کارگیرند.
امینی با تأکید بر همراهی و تأمل و رفع مشکلات احتمالی پیشروی برای اتمام این پروژه از کمیته راهبری پروژه خواست با تعامل مسئولان این پروژه در فولاد مبارکه و آبفا در تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه اقدام نمایند.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان این پروژه را یک اقدام مهم در بخش محیط زیست در سطح منطقه دانست.