در جریان بهره برداری از طرح بازسازی و نوسازی ساختمان مرکز توانبخشی شهید مدنی زرین‌شهر که با مشارکت فولاد مبارکه انجام شد، دکتر زرگر پور استاندار اصفهان، در حضور مهندس کوهکن نماینده مردم لنجان، دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، مهندس سجاد فرماندار لنجان و تعدادی از مقامات استانی و محلی با اهدای لوح تقدیر به دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه از اقدامات انسان دوستانه این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش مرور نیوز، استاندار اصفهان اظهار کرد: اصفهان با داشتن بیش از ۶۰۰ خیریه بزرگ و تخصصی در واقع بهشت خیران کشور است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی طرحها و پروژه ها، ردپای خیران استان به وضوح قابل مشاهده است، افزود: باید به مردم شریف و خیراندیش این استان آفرین گفت، به همین منظور اینجانب از این بابت که استاندار چنین استانی هستم، بسیار مفتخرم.

زرگرپور تأکید کرد: گسترش چتر تأمین اجتماعی یکی از موضوعات اساسی است، اما با توجه به محدودیت‌های موجود و پارهای از مشکلات، این خیران هستند که با ورود بسیار خوب و فعال خود در این عرصه، نقصها و کمبودها را جبران میکنند.

وی معلولان را نعمتهای استثنایی خداوند در زمین و واسطه بهشت نامید و خدمت به آنها را توفیقی مضاعف و غیرقابل وصف از جانب خداوند متعال توصیف کرد و افزود: حمایت بعضی از شرکتها در راستای خدمت به این عزیزان، بسیار قابل تقدیر است.

بنابر این گزارش در جریان این مراسم ضمن پردهبرداری از تندیس خیریه، حاضران از بخشهای جدید این مرکز شامل سالنها، آسایشگاهها، کلاسها، تجهیزات کار و گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و ... که توسط شرکت فولاد مبارکه و دیگر حامیان برای مراقبت و نگهداری بیش از ۳۰۰ نفر توانخواه جسمی حرکتی و ذهنی به بهرهبرداری رسید، بازدید کردند. لازم به ذکر است مرکز توانبخشی معلولان شهید مدنی زرینشهر، ویژه نگهداری معلولان جسمی حرکتی و ذهنی دختران بالای ۱۴ سال است که از سال ۷۴ آغاز به کار نموده و اینک با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط خیران مورد بازسازی کامل قرارگرفته است.