در جلسه بررسی بودجه سال ۱۳۹۶ شرکت فولاد مبارکه اصفهان که با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین این شرکت برگزار شد، بودجه سرمایه گذاری برای تکمیل طرح‌های توسعه فولاد مبارکه تعیین شد.

به گزارش مرور نیوز، در این جلسه بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: به منظور تحقق برنامه‌های مالی و اهداف سودآوری گروه فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶، همه کارکنان در تمامی بخش‌ها، به ویژه مدیران شرکت باید به مدیریت هزینه ها اهتمام ورزند، تا بتوان با کنترل قیمت تمام شده بهترین قیمت را به مشتریان عرضه کرد؛ همچنین در رقابت با سایر تولیدکنندگان به خصوص تولیدکنندگان خارجی لزوماً باید رضایت مشتری تأمین شود.
مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: هدف اصلی گروه فولاد مبارکه باید تأمین نیاز بازار داخل در کنار حفظ بازارهای صادراتی، تولید کیفی، کاهش ضایعات تولید، افزایش بهره وری نیروی انسانی و استفاده از توان تولید شرکتهای زیرمجموعه شرکت جهت بازگشت سرمایه گذاری‌های انجام شده باشد.
به گزارش خبرنگار فولاد، در ادامه این جلسه امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی شرکت، کلیات بودجه، مبانی و مفروضات پیشبینی سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶ گروه فولاد مبارکه را در شرایط مختلف ارائه و خاطرنشان کرد: از نکات مثبت و قابل توجه بودجه سال ۹۶ نسبت به سال قبل، پیشبینی افزایش قابل ملاحظه درآمد فروش محصولات و سودآوری شرکت ناشی از افزایش تولید و بهره برداری از خطوط تولید شامل ماشین ریخته گری و خط نورد گرم مجتمع فولاد سبا است.

نادری با تأکید بر اینکه با تخصیص مناسب بودجه برای تکمیل توسعه های گروه فولاد مبارکه، راه حفظ سهم ۵۰ درصدی این شرکت در تولید فولاد کشور هموارتر میشود، اضافه کرد: جزئیات بودجه سال ۹۶ فولاد مبارکه در شماره آتی خبرنامه فولاد اعلام خواهد شد.