در روزهای گذشته بازار ارز دست خوش نوساناتی شده است به طوری که دلار بار دیگر به مرز ۳۶۰۰ تومان نزدیک شده، یورو حدود ۲۰ تومان افزایش پیدا کرده و پوند انگلستان با کاهش ۱۳ تومانی همراه شده است.

به گزارش مرور نیوز، بازار ارز از جمله بازار دلار و یورو طی روزهای اخیر روندی افزایشی را طی کردند.

نرخ دلار آمریکا از هفته گذشته حرکتی افزایشی را آغاز کرد، روندی که در هفته جاری هم ادامه پیدا کرد. دلار در آخرین روز هفته گذشته با نرخ ۳۵۸۶ تومان در بازار عرضه شد، در ابتدای هفته جاری تا حدودی با کاهش روبرو شد و به ۳۵۸۵ تومان عرضه شد اما در بازار روز گذشته مجددا معکوس شد و با نرخ ۳۵۹۴ تومان در بازار مشاهده شد تا پس از مدت‌ها بار دیگر دلار به مرز ۳۶۰۰ تومان نزدیک شده باشد.

همچنین قیمت یورو مانند دلار روندی افزایشی را در چند روز اخیر طی کرده است، یورو در بازار پنجشنبه هفته گذشته با قیمت ۴۰۴۶ تومان عرضه شد، ‌ دراولین روز هفته حرکت کاهشی پیدا کرد و به ۴۰۴۰ تومان رسید، اما در ادامه با روند صعودی قابل توجهی همراه شد به طوری که در روز یکشنبه ۱۸ مهر ۴۰۵۰ تومان و همچنین در بازار دیروز با افزایش ۱۱ تومانی ۴۰۶۱ تومان فروخته شد.

در مجموع یوور در هفته جاری با ۲۱ تومان افزایش قیمت همراه شده است.

در میان سایر ارزها پوند انگلستان بر خلاف یورو و دلار طی روزهای اخیر روند کاهشی داشته است. این ارز در ابتدای هفته با نرخ ۴۵۴۳ تومان در بازار مشاهده شد اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به ترتیب به ۴۵۳۵ و ۴۵۳۰ تومان کاهش یافت تا در مجموع پوند انگلستان در این بازه زمانی ۱۳ تومان افت قیمت را پشت سر گذاشته باشد.

لیرترکیه نیزدر این هفته حرکت افزایشی داشت به طوری که از نرخ ۱۱۹۸ در ابتدای هفته به ۱۲۰۳ تومان در بازار روز گذشته رسید همچنین درهم امارات در این هفته با افزایش ۴ تومانی همراه شده است و از ۹۸۱ تومان بته ۹۸۵ تومان رسیده است.