مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: ورود هر گونه جنس جدید به داخل گاراژهای محور شوش ممنوع است.

به گزارش مرور نیوز، کامران زنگیشه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که امکان ورود هر گونه جنس جدید به داخل گارژهای محور شوش- فداییان اسلام ممنوع است، اظهار داشت: در حال حاضر متصدیان واحدهای صنفی تنها اجازه‌ تخلیه‌ی اجناس موجود در انبارها را دارند .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه‌ی ۱۵، در ارتباط با انتقال اوراق چیان اتومبیل گفت: تاکنون گاراژهای تندرو و سامانی که بیش‌ترین تعداد واحدهای صنفی را در خود جای داده اند، در حال تخلیه‌ی اجناس باقی مانده‌ی خود هستند .

زنگیشه ادامه داد: از سوی دیگر شهرداری تهران به عهد خود وفادار بوده و نسبت به بهسازی و ترمیم محوطه به صورت ساخت پیاده رو، جدول کشی، آسفالت محوطه‌های عمومی و تأمین سرویس بهداشتی اقدام کرده است .

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: از دیگر اقدامات در دست اجرا ایجاد چند چاه جذبی جهت انتقال آب‌های سطحی در محوطه‌ها خواهد بود .

وی با اشاره به سایر گاراژهایی که در محور شوش- فداییان اسلام وجود دارند، تصریح کرد: با استقرار نیروهای شرکت ساماندهی و منطقه‌ی ۱۵، ورود هر گونه جنس جدیدی به داخل گاراژها ممنوع خواهد شد و متصدیان واحدها صرفا اجازه‌ی تخلیه و خارج کردن اجناس موجود را دارند .

زنگیشه با بیان این که شهرداری تهران متعهد شده است هر گاراژی که محوطه‌ی عمومی خود را تخلیه کند، نسبت به بازسازی آن اقدام نماید، تصریح کرد: از سوی دیگر با پیگیری‌های شرکت و برگزاری جلسات متعدد روند تکمیل واحدهای موجود در مجتمع ثامن الحجج در فرون آباد نیز در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه، صاحبان واحدها بتوانند هر چه سریع‌تر اجناس باقی مانده‌ی خود را از شوش به این مجتمع انتقال دهند .