آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال هفدهم اسفند ماه 1395 در تالار سینمایی ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ستاد خبری روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، سیدمرتضی موسویان رییس این مرکز اعلام کرد: آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال هفدهم اسفند ماه1395 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران ارشد کشوری با همراهی فعالان فضای مجازی از ساعت ۱۴:۳۰ الی 17 در تالار سینمایی ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار می‌شود.

موسویان گفت: نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال به عنوان تنها رویداد در زمینه محتوا میزبان فعالان عرصه رسانه‌های مختلف بوده و یکی از جشنواره‌های پرمخاطب به لحاظ سابقه و جذابیت‌های خاص خود است. این جشنواره در حوزه‌های مختلف رسانه‌های دیجیتال در قالب‌های رسانه‌های برخط و پایگاه‌های اینترنتی، رسانه‌های هوشمند و نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه ای، نرم افزارهای رسانه‌ای، مقالات پژوهشی و طرح‌ها و ایده‌های کسب و کار فرصتی منتغم برای مخاطبان و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال محسوب می‌شود.

به گفته وی، برنامه‌های متنوعی در خلال برگزاری آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال شامل: معرفی نفرات و مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال برگزیده، رونمایی از آثار برتر و ... با حضور فعالان فضای مجازی، برنامه ریزی شده است.