معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه باید سازمان فنی و حرفه‌ای تکلیف خود را با تغییرات و توسعه فناوری اطلاعات در دنیا روشن کند، گفت:‌ سال 96 با استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات،‌ محتوای الکترونیکی جایگزین آموزش‌های سنتی خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، محمدامین سازگارنژاد،معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور در آیین اختتامیه اولین جشنواره محتوای الکترونیکی با اشاره به اینکه نسل جوان باید همگام با تحولات آموزشی و الکترونیکی گام بردارد، اظهار داشت: کارزار فناوری اطلاعات و ارتباطات هر روز پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود و از همین رو باید در سال 96 نسبت به تحولات جدید رویکرد مطمئن و سریعی داشته باشیم. به طوری که تکلیف‌مان با تحولات جدید روشن شود.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه آموزش‌های مهارتی افزود: ارتقای سطح مهارتی افراد با استفاده از محتوای الکترونیکی نقش بسزایی در افزایش کارایی و اثربخشی آموزش‌ها دارد.

سازگارنژاد گفت : با تمام اپراتورها تعاملات بسیار خوبی را آغاز کرده‌ایم.به لحاظ کیفیت و کمیت در سال آینده شاهد رویدادهای مهمی در حوزه ارائه آموزش‌های مهارتی خواهیم بود که در آن تنوع خلاقانه نقش مهمی خواهد داشت. هم‌اکنون با استفاده از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات تمام مردم دسترسی آزادی به اطلاعات دارند، این موضوع در سال 96 نقش مهمی در ارائه آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دارد و با استفاده از فناوری‌های جدید سمت و سوی آموزش‌ها تغییر خواهد کرد.

وی گفت: بستر الکترونیکی در زمینه ثروت‌آفرینی و ارتقای همه عرصه‌ها مورد توجه قرار گرفته و زمینه‌ای را برای افزایش امید و تغییر رویکرد در ارائه آموزش‌ها را رقم زده است.